ULAT BUKU SEMUA... HARGA HEBAT!!

ULAT BUKU / BOOKWORM / BOOKADDICT SEMUA...
Jom dapatkan BUKU dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj kurier MINIMUM...

Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Friday, 23 April 2021

Aku Perlu Dia ~ Nureen Ahmad

(SEM & SS) RM24.00 > RM23.00

“Sorry.” - Haziq Naufal
“Weh, kau ni buta ke apa? Muka aku yang cantik ni ada macam permukaan meja ke, sengal?” - Ziqa Aryssa

Bermula dengan kisah menyakitkan hati, Ziqa Aryssa mengenali dia. Dia, mamat mulut tak ada filter. Sudahlah kurang ajar, mulut puaka, sesuka hati pula dia hendak panggil Ziqa dengan gelaran yang bikin menyirap hati.

“Perempuan macam tu elok jadi andartu je. Sesuai dengan muka.” - Haziq Naufal

Setelah satu per satu kejadian yang mempertemukan Ziqa dengan mamat mulut longkang itu, Ziqa berharap sangat agar tidak akan lagi bertemu muka dengan Naufal. Sumpah, Ziqa benci dengan lelaki bodoh sombong itu. Namun, lain pula yang jadi.

Saat mak mengemukakan cadangan untuk Ziqa bernikah dengan anak sahabatnya, dia sudah mula tidak senang duduk. Pelbagai alasan dia ciptakan. Namun, tak satu pun berjalan. Saat mata bertentang mata dengan insan yang hendak dijodohkan dengannya, terasa dunianya bagaikan berpusing dan terbalik. Sumpah Ziqa tak percaya.

“Mr. Sengal?” - Ziqa Aryssa
“Miss Andartu?” - Haziq Naufal

Haziq Naufal! Mamat yang paling Ziqa hendak elak, alih-alih nak jadi suaminya? Tak pernah terlintas dalam kepala otak yang lelaki itu akan menjadi pelengkap hidupnya.

“I love you, my honey. I really do.” - Haziq Naufal

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...