Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Tuesday 21 June 2022

Jon and the Sign of Love ~ Ann Hann

(SEM & SS) RM30.00 > RM29.00

“Boleh kita jumpa nanti?” Jon membongkok sedikit ketika berbisik dari tepi bahuku. Jon, bolehlah kurekodkan sebagai lelaki yang paling aku tidak ingin jumpa di mana-mana pun di dalam dunia ini. 

“Aku nak kau menyamar jadi teman wanita aku hanya untuk beberapa bulan, untuk yakinkan ayah aku,” 
“Kau gila!” 
Tetapi Nami Rose Adams telah terperangkap dalam rancangan licik Jon Aragon Holland yang tidak disangka-sangkanya. Menyamar sebagai kekasih Jon untuk menipu kedua-dua orang tua Jon. 

Aku telah melakukan tiga kesalahan yang teruk. 
Pertama – Menyamar sebagai kekasih palsu Jon. 
Kedua – Menipu kononnya aku anak orang kaya. 
Ketiga – Mengecewakan Encik Roman dan isterinya yang betul-betul percaya padaku. 

Dan kesalahan yang paling jelas yang paling tidak ingin aku akui, aku sukakan Jon Aragorn sejak akhir-akhir ini. Adakah penyamaran Nami berjaya? Bagaimana dengan pula dengan Jon? Dapatkah Jon mencapai cita-citanya dan memiliki wanita idamannya?