NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Monday, 14 March 2016

Bebas Jangan Sampai Terbabas ~ Yusri Jamal

Bebas Jangan Sampai Terbabas ? Buku tentang apa wei?

Kau mungkin rasa kau bijak bila kau dapat buat ikut suka hati kau. Kau bangga dengan gelaran liberal sebab jiwa kau yang memberontak tu tak suka dikongkong. Kau pun mulalah mencari manusia-manusia untuk kau ‘sembah'. Kau tengok ke barat, lepas tu kau agungkan diorang.

Kau puja idea-idea diorang dan kau habiskan masa kau untuk menyatakan kekaguman kau terhadap berhala-berhala ni. Kau tu baca buku baru berapa banyak, kau dah rasa macam kau lebih hebat daripada semua alim ulamak. Kau rasa orang-orang lain macam 'otak sempit' dan jumud.

Sebenarnya kau lah orang yang 'otak sempit', masih terikat nafsu kau tu. Kau rasa yang pemikiran kau dapat menyelesaikan masalah dunia, tetapi sebenarnya masalah jiwa kau sendiri pun kau tak dapat nak selesaikan. Kau resah, gelisah dan gelabah tetapi kau tak pasti kenapa.

Percayalah! Kau akan sesat dan 'terbabas' selagi kau tak bebaskan diri kau!
*****
(SEM & S/S) RM20.00 > RM17.60

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...