Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Monday 13 June 2016

Isteri Mr. Troublemaker ~ Zany Ezatie

Syazrina? Huh! Mendengarkan nama itu terngiang-ngiang di telinga, Syakeef rasa berbulu hati. Bencinya tak bersebab. Tapi, kerana benci di hati itulah dia kacau minah senget itu sampai menangis-nangis.

Huh? Syakeef? Mamat poyo? Troublemaker tu ke? Jangan cakap pasal dia, boleh? Syazrina benci dia, faham? Tapi, kenapa matanya asyik-asyik nak tengok Syakeef? Mukanya, senyumnya yang manis sangat macam gula-gula kapas tu? Aisy, boleh buat tidur malam Syazrina tak lena.

Bertahun mengalun perasaan benci sesama mereka, siapa sangka cinta bertaut di Kota Seoul, Korea. Syakeef tanya Syazrina, adakah dia sudah berpunya? Syazrina pula ingin tahu juga, Syakeef milik orang atau masih single macam dia?

“Izinkan saya jadi peneman hidup awak sampai bila-bila. Izinkan saya menyayangi awak sampai akhir nafas saya. Izinkan saya lafazkan akad terima awak sebagai isteri saya.”

Atas nama cinta, mereka membina mahligai bahagia. Namun, siapa sangka yang mahligai dibina di selubung noda semalam. Dendam, benci dan marah. Diam-diam perasaan ini menghancurkan satu ikatan suci yang mereka tautkan bersama. Semuanya berubah sekelip mata. Sungguh, ia sungguh berbeza.

Namun, kalau ada jodoh, sempadan laut, seberang langit, mereka tetap akan bertemu!
*****
(SEM & S/S) RM27.00 > RM23.80