NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Monday, 17 April 2017

Adi Fara ~ Ezi Afiza

(SEM & S/S) RM23.00 > RM20.20

"Selamat pagi, Fara," teguran Fadli membuatkan Fara yang sedang menyimpan topi keledarnya berpaling. 
"Woi Pali. Kau lagi lambat dari aku pagi ni. Nampaknya aku dah menang," Fara tersengih-sengih. Setiap hari mereka berdualah jaguh datang lambat ke tempat kerja. 
"Malam tadi aku tengok bolalah," Fadli memberikan alasan yang sememangnya boleh diterima pakai. 

Malam tadi pun, abang sulung Fara layan bola sampai ke pagi. Siap boleh minta dia temankan. Nasib baik dia tak turut serta. Kalau tak, pasti punch kad dia merah lagi agaknya. Fara terus melangkah ke ruang kerja. Saat dia melangkah ke depan, pandangannya tertembung dengan pandangan Adif. Seketika suasana bisu tercipta antara keduanya. Fara terkedu seketika. Isy Fara! Kenapa aku tak boleh nak berlagak macam biasa ni? Kenapa perlu menjadi orang lain saat berdepan dengan mamat seorang ni?

 "Selamat pagi," sapa Fara ceria. 
Cuba bersikap biasa. Senyuman segera diukir walaupun nampak plastik saja. Adif diam tidak menjawab. Senyum pun tidak membuatkan Fara rasa seperti tidak berbaloi bersikap baik dengan pemuda itu. Apa masalah mamat ni agaknya?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...