NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Monday, 17 April 2017

Oh My Hati ~ Wannie Nordin

(SEM & S/S) RM28.00 > RM24.60

Come on Wanda... siapa yang tak minat dekat Tasha? Dulu pun kau cakap kalau kau lelaki, kau sendiri akan suka dekat dia, kan? Jadi, janganlah nak rasa sedih atau kecewa. Kau dengan Hafeez langsung tidak mempunyai apa-apa hubungan. Setakat dia pernah belanja makan di kafe senyap-senyap, pernah kenyit mata dekat kau, itupun dah nak perasan ke? 

Mungkin Hafeez sengaja nak mengusik dan menyakat saja. Takkanlah mengharap sebenarnya kad ini ditujukan untuk kau pula? Kalau untuk kau, mesti dia hantar kad mintak hutang, bukan kad luahkan perasaan minat. Lagipun kau tak dengar apa Rania cakap tadi, mesti Hafeez tu tahu yang buku ni kepunyaan Tasha. Mesti Hafeez dah tanya Lida dan tak main hentam selit kad tanpa mengetahui siapa yang empunya buku. Wanda, Wanda... Tolonglah jangan perasan! Dan tolong jangan nak bandingkan diri tu dengan Tasha, okey? Terima hakikat. Natasha memang ramai peminat dan tentu-tentunya salah-seorang daripada peminatnya ialah Zulhafeez. Tapi... tapi... tetap rasa macam nak menangis... uwaaaaaa!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...