NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Thursday, 19 September 2013

Muridku Suami Aku? ~ Cahaya Ainn

Bermula dengan misteri kewujudan bilik muzik di Sekolah Tinggi Swasta yang dikatakan sebagai kawasan larangan itu, Ariana dengan Akmal ditemukan. Ariana, guru muda yang baru sahaja melapor diri di sekolah swasta tersebut sentiasa ingin tahu kenapa bilik muzik yang dibina di dalam kawasan sekolah itu boleh jadi ‘kawasan larangan’ bagi pelajar-pelajar dan guru-guru. Perasaan ingin tahu yang membuak-buak itu telah merubah nasib Arinana selamanya.

Akmal, pelajar tingkatan enam atas yang digelar sebagai ketua enam jahanam itu begitu ditakuti dan digeruni oleh bukan sahaja pelajar sekolah, malah segelintir guru juga. Pertemuan yang tidak pernah dirancang antara Arianan dan Akmal di bilik muzik itu membawa perubahan yang besar dalam hidup mereka berdua. 

Orang kata jangan kita terlalu membenci seseorang, kelak akan jatuh sayang pula. Begitulah yang berlaku antara Akmal dan Ariana. Sejak pertemuan di bilik muzik itu, mereka bagaikan anjing dan kucing. Kadangkala Arinan takut dan gerun pada Akmal yang macam samseng itu, kadangkala timbul rasa menyampah dalam hati Ariana. 

Namun, bolehkah seorang guru mencintai anak murid sendiri?

*****

(SEM) RM30.00 - RM26.40
(S/S) RM33.00 - RM29.00

11 comments:

NuRuL AdhiLLa (Eunhaediela) said...

saya berminat hendak beli buku nie

Belidiskaun said...

Nurul: blh aje emel kami di belidiskaun@gmail.com utk belian :)

Kim Hyera said...

kalau saya order agak bila boleh sampai? ni first time order kat sini dn sya percayakan blog ni.. buku pun baru kan?

Belidiskaun said...

Kim hyera: InsyaAllah buku akan diproses dlm masa 5 hari bekerja. Semua buku yg dijual adalah buku baru. :) boleh emel kami di belidiskaun@gmail.com utk pertanyaan/belian.

norhaslinda alias said...

Saya nk beli novel ni...mcm mane ye

Belidiskaun said...

Norhaslinda, boleh emel atau whatsapp kami utk order :)

Nur Farahiyah said...

hai... dah dua tahun masa berlalu. saya nak tanya.. stok untuk novel Muridku Suami Aku? masih ada lagi tak? kalau ada... saya nak beli. saya takut takde stok pulak. dan berapa harga buku tersebut? harap boleh balas pertanyaan saya dengan segera. terima kasih.

Belidiskaun said...

Nur Farahiyah: InsyaAllah stok masih ada. Harga buku spls diskaun 12%, RM26.40 & caj pos RM7. Total RM33.40

najwa najia said...

assalamualaikum ..nak tanya stock untuk buku ni ada lagi ke tak?...kalau ada saya berminat nak dapatkan buku ni

Belidiskaun said...

Najwa: InsyaAllah ada. blh pm kami atau whatsapp kami di 013-6786571

Andyanne said...

Hai nak tanya stok untuk novel nii masih ada?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...