Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Thursday 29 August 2019

Cintailah Aku Sepenuh Hati C.A.S.H. ~ Jaja Udin

(SEM & SS) RM28.00 > RM25.20

Bukan senang menjadi seorang yang bernama QASEH, gadis yang dilahirkan dalam keluarga yang sederhana. Kematian ayahnya membuatkan kehidupan mereka sekeluarga mulai dihimpit kemiskinan. Qaseh menerima tawaran sebagai pembantu rumah kepada Datin Marina, seorang ahli perniagaan bagi membolehkan dia menanggung keluarganya dan juga untuk menyambung pelajaran.

IQRAM... Kehadiran Qaseh banyak membawa perubahan dalam hidupnya. Setelah putus tunang dengan MYA ZARA, hatinya mula terpaut kepada Qaseh walaupun dia tahu hubungan mereka mendapat tentangan dari mummynya, Datin Marina. Akhirnya dia terpaksa mengambil langkah drastik yang membuatkan hidup Qaseh bertambah sukar... demi cintanya.

“Aku tak kisah kau cintakan dia atau tidak. Tapi aku nak kau tahu, yang aku takkan benarkan korang berdua bersatu walau dengan apa cara sekalipun. Iqram, bakal isteri kau hanyalah Mya Zara. Bukan orang gaji kita ni dan bukan juga gadis lain. Faham!” – DATIN MARINA

“No! Iqram will be mine! I akan lakukan apa saja… apa saja… agar Iqram menjadi milik I!” – MYA ZARA

“Sudahlah Qaseh. Kau memang perempuan hina. Tengoklah diri kau sekarang ni. Sanggup jadi pelacur untuk dapatkan duit. Tak payah kau nak berlakon baik. Buang ajelah tudung kau tu. Kau tau tak, kau dah jatuhkan maruah orang-orang yang bertudung!” – DAUD

Satu demi satu masalah akhirnya membawa Qaseh jauh dari Iqram. Perginya angkara fitnah. Hilangnya dengan membawa rahsia yang terpaksa ditelan demi sebuah kesetiaan. Lalu… mampukah cinta dan kesetiaannya utuh hanya untuk Iqram? Adakah Qaseh akan terus tersungkur angkara fitnah?

C.A.S.H - Cintailah Aku Sepenuh Hati… - IQRAM

Sepenuh hati, saya cinta awak! - QASEH