Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Saturday 26 October 2019

Khayla ~ Ieya Sya

(SEM & SS) RM28.00 > RM25.20

Mereka bertemu di bumi Itali. Lalu dalam masa yang singkat telah melahirkan rasa cinta yang membawa mereka ke gerbang perkahwinan. Tapi semuanya berakhir sebelum sempat ia bermula. Gara-gara satu rahsia, Khayla terpaksa mengorbankan ikatan perkahwinannya. Luth pergi meninggalkannya dengan salah faham dan dendam. 

Dua tahun berlalu, takdir menemukan mereka sekali lagi di bumi Turki. Kali ini Khayla bukan berhadapan dengan Luth yang lembut dan penyayang. Tapi seorang Luth yang kejam dan pendendam. 

“Aku terfikir, apa aku patut buat pada kau untuk tiga minggu ni? Macam mana aku nak balas balik kesakitan yang kau tinggalkan? Apa yang patut perempuan hamba duit macam kau ni patut dapat?” – LUTH 
“Beri kemaafan pada saya, Luth. Hanya dengan cara itu, awak mampu lupakan segalanya dan mulakan hidup baru. Sudah tentu juga awak mampu untuk bahagia.” – KHAYLA 

Satu kejadian telah berlaku hingga membongkar semua rahsia. Luth kesal. Di bumi Malaysia, dia cuba mencari semula sisa-sisa cinta antara mereka. 

“You masih nak jadi isteri I, Khayla?” – LUTH 
“Saya tak tahu.” – KHAYLA 

Mampukah Luth mengembalikan saat bahagia ketika mereka bersama dan meraih kembali cinta Khayla? Bagaimana dengan Felicia, gadis yang turut menyintai Luth di bumi Turki? Apakah rahsia yang telah membuatkan Khayla sanggup mempertaruhkan hidupnya sebagai galang ganti?