NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Tuesday, 20 December 2016

#DudaJanda ~ Nurfaza Alisya, Qhayra Qhayriesa, Zaza Qry, Nia Qurratun'aini, Aunie Ayunie

(SEM & S/S) RM23.00 > RM20.20
#AdamWarda – Nurfaza Alisya
Duda Pujaan Hati
“Dah berapa lama abang tak senyum macam ni dengan perempuan? Atau dengan perempuan lain pun abang senyum macam ni?”
“Kalau abang senyum macam ni pada semua perempuan, habislah semua perempuan dalam dunia ni nak kahwin dengan abang. Kalau tak, Warda pun takkan nak teropong abang hari-hari, kan?”

#HayatAlia – Qhayra Qhayriesa
Dudaku Ajak Kahwin Lagi
“Jom kita kahwin sekali lagi Alia?”
“Betul awak nak kahwin semula dengan saya?”
“Yalah. Kalau tidak buat apa saya nak tunggu awak bertahun-tahun ni?”
Alia tersenyum.

#ShirazAqina – Zaza Qry
Duda Terlajak Jauh
Aku dah cakap jangan asyik tengok muka Mr. Frost tu.
Aqina Malisa. Meliarkan pandangannya.
Huh! Kau pakai bomoh ke?
Instinct. Kau kan dah nak jadi bini aku. Aku tahulah. Kau kalau duduk dalam bilik tu mesti tengah tengok Mr. Frost.

#IzharSukma – Nia Qurratun'aini
Awas! Duda Di Hadapan
“Bukan tak boleh. Hari pertama Encik...”
“Haip! Lagi sekali awak panggil saya encik, saya minta awak panggil saya Abang Izhar.”
Abang Izhar? Ini cadangan ke amaran? Bertenang. Mana perginya papan tanda Awas! Duda Di Hadapan ni?

#AdukaDewi – Aunie Ayunie
Duda Hot vs Janda Berhias
“Terima kasih tau abang, sebab sudi terima saya. Yalah, saya ni kan janda.”
“Okeylah sayang ni janda berhias. Untunglah abang dapat janda, tapi dara.”
“Tapi, abang duda hot.”
“Okeylah tu. Duda hot versus janda berhias. Sesuailah tu, kan?”

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...