NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Thursday, 29 December 2016

Mr. Right Untuk Aku ~ Sara Kyoko

(SEM & S/S) RM23.00 > RM20.20

Camellia Hayyani aka sang Kameleon, 30 tahun, pereka fesyen terkenal. Mewangi dalam dunia fesyen tanah air, tapi, membusuk dalam dunia percintaan! Satu senarai yang membariskan puluhan ciri -ciri ‘Mr. Right’nya telah menyebabkan deria rasanya tertutup untuk merasai kehadiran lelaki yang betul-betul tulus menyintainya.

‘Kalau nak jadi suami Camellia Hayyani, kenalah betul-betul jadi the Right Guy! Mr. Right. Hidup bersama bukan untuk sehari dua, kalau boleh mestilah untuk seumur hidup’ 

Taufiq Mizan aka Mr. Wrong, 35 tahun, seorang guru. Tahu apa yang dimahukan di dalam hidupnya, tapi sukar mengekspresikan diri kerana terbelenggu dengan rasa kasih dan hutang budi. Membujang selama ini bukan kerana tidak laku. Menurutnya, membahagiakan ibu tercinta adalah yang paling utama dalam hidup. 

“Pik bukan macam Miji. Tak perlu nak menarik perhatian perempuan dengan pakaian, mak. Kalau pakai macam ni dia ingat Pik ni selebet, sengkek, tu maknanya dia hanya pentingkan penampilan, bukannya apa yang ada dalam hati. Perempuan macam tu pun tak guna nak dijadikan bini jugak.” - Taufiq Mizan 

Pertemuan yang bermula akibat salah faham, akhirnya membuahkan rasa kasih dan sayang. Lebih-lebih lagi setelah kedua-duanya puas diasak dengan rasa cemburu! 

“Mata aku sebenarnya yang terlebih gatal tengok kau orang berdua yang berlagak macam pasangan dah kahwin. Merenyam! Gatal mata aku terus ke tekak. Tu yang aku tersedak tu. Aku rasa nak cari ENT specialist lepas ni. Ehem! Ehem!” – Taufiq Mizan 

“Menyampah? Habis yang korang berdua asyik bergesel-gesel dari butik aku macam anak kucing tak cukup kasih sayang tu? Berbisik-bisik, tergelak-gelak gatal tu, tak apa? Orang tak menyampah?” - Camellia Hayyani 

Bolehkah hubungan antara Camellia dan Taufiq yang sering tercalar oleh ego dan pendirian masing-masing ini diikat dengan tali percintaan dan seterusnya pernikahan? 

Bagaimana pula nanti dengan Tirmidzi Mirza? Si adik yang muncul untuk menuntut haknya? Apa pula yang akan terjadi dengan Shaima Husna? Gadis muda yang kembali menuntut janji? 

Apakah Taufiq akan terus akur dengan kehendak adiknya dan kemahuan ibunya? Dan Camellia, akan terus setia dengan senarai ciri – ciri ‘Mr. Right’nya? Emmmm... Cuma, yang seorang Camellia Hayyani tidak tahu, kalau dah jatuh cinta, yang ‘wrong’ pun boleh jadi ‘right’!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...