NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Tuesday, 24 January 2017

Aku Nak Kaulah Cik Senget ~ Kay Delaila

(SEM & S/S) RM26.00 > RM22.90

Disebabkan batch pertama yang keluar dari kilang akan tiba di lokasi terpilih, telah buatkan cik puan penulis tak senang duduk di rumah. Jom tenangkan hati... jab... (dup dap dup dap dup dap)
mesej di tingkap hijor...

mesej 1
"Kay... awak punya nanti ambik kat rumah mami Wan ya. Esok petang."
KD : ok... dup dap dup dap dah...

mesej 2
"Kay... esok saya gi ambik kat umah mami. Saya baca dulu ya."
KD : ok... double dup dap dup dap dah...

mesej 3
"Kak Kay jangan lupa janji kita... nak TT Cik Senget. Akak datang sini kan."
KD : ok... triple dup dap dup dap dahh...

Den tak tahu kenapa... walaupun dah biasa lalui situasi terbit karya, tapi makin lama den jadi makin seram. Rasa macam gayat je hahahaha... adakah ini penyakit biasa? atau luar biasa?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...