NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Tuesday, 24 January 2017

Yes! Kau Milikku ~ Raziqa

(SEM & S/S) RM23.00 > RM20.20

“Kau orang nak hidup, baik kau orang blah dari sini! Sebelum aku laporkan pada polis. Pergi!”
Bertempiaran Gedeng dan konco-konconya menyelamatkan diri. Saiful membetulkan kemejanya. Lengan baju dilipat sampai ke siku. Dia mendengus kasar.
Memang nasib menyebelahi kau hari ini. Kalau tidak dah lama aku berkabung atas kematian bakal bini aku ni, desis Saiful dalam hati.
Perasaan benci sudah menggunung bila rancangannya terbatal atas ugutan atuknya. Dia mengambil tali yang berada di pokok berdekatan dan dicampaknya ke dalam lubang.
“Naik!” arahnya malas. Saiful masih belum melihat wajah bakal isterinya itu.
Alih-alih, aku jugalah yang selamatkan perempuan ni! Pembunuh menyelamatkan si mangsanya. Bukan lucu ke bunyinya tu? Sempat lagi dia berseloroh dalam hati.

KARMIZA bukan main suka bila dapat tahu bahawa penyelamatnya itu merupakan orang yang akan dijodohkan dengannya. Apalagi, sikap daring dan terlajak sayang harus ditonjolkan. SAAT dia mengetahui siapa yang merancang pembunuhannya…Karmiza melarikan diri. Namun, lama manalah dia boleh pergi jika sudah terikat dengan Saiful.

“Awak sendiri yang cakap tu anak awak dan apa yang saya tahu selama ni ialah saya tak pernah menyentuh awak walau sekalipun!”
“Memang itu anak saya tapi awak tak berhak untuk menuduh saya sesuka hati!” Karmiza tidak mahu mengalah.
“Habis tu anak siapa? Kenapa dia panggil Aqil, papa? Kalau Aqil bukan bapanya, tak mungkin si kecil tu panggil dia papa!”
“Daddy!” jerit si kecil menyebabkan perbualan mereka terhenti.
“Dan, kalau Mizan panggil awak daddy, adakah awak bapa kandungnya juga?” sindir Karmiza ingin berteka-teki dengan Saiful.

APAKAH status Karmiza yang sebenarnya? Dan apakah hubungan Karmiza dengan anak kecil itu? Atau ada sesuatu yang berlaku sepanjang kehilangan Karmiza?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...