NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Thursday, 26 February 2015

Bicara Cinta Tertangguh ~ Lynn Dayana

Pertama kali melihat Suri, tok kadi mahu dipanggil. Kad kahwin terus mahu dicetak. “Dia, Suri aku!” Itu kata hati Luq, tauke sayur yang tiada BMW, banglo mewah atau wang berjuta. Tapi hatinya penuh cinta!

KPS @ Kempen Pikat Suri dilancarkan. Luq memikat, Suri mengelak. Luq ganda usaha, Suri jatuh cinta. Luq vs Suri? Sah, Luq juara.

Ujian datang kala risikan ditolak. Mahu nyanyi lagu Rude? Rupa-rupanya... Cinta tak boleh dipaksa, kasih tak boleh digesa dan sayang itu bukan percuma. Berjodohkah mereka di akhir garisan? Antara ‘cinta tidak semestinya bersatu’ dengan ‘kalau jodoh tak ke mana’, yang mana satu takdir Luq-Suri?
*****
(SEM) RM26.00 - RM22.90
(S/S) RM29.00 - RM25.50

Jantung Hatiku ~ Amna Nazia

Marissa adalah seorang gadis kacukan Melayu-Jerman dan menguruskan sebuah butik andaman milik keluarganya. Marissa telah banyak berkorban untuk keluarganya. Nasib malang menimpa dirinya kerana bertemu dengan lelaki yang hanya mengambil kesempatan terhadap dirinya. Dia nekad untuk meninggalkan Fareez. Sudah jatuh ditimpa tangga, Rezza dan rakan baiknya Haziq pula terlibat dalam kemalangan. Haziq tidak dapat diselamatkan kerana darah beku yang merebak di otaknya. Manakala Rezza memerlukan pemindahan jantung dengan segera. Namun bukan semudah yang disangka, Tengku Khaleeda, ibu kepada pemilik jantung itu membuat syarat kepada Marissa. Sekiranya mahu jantung daripada Haziq, Marissa harus berkahwin dengan anak sulungnya, Zarith.

Marissa Liyana - Dia perancang majlis dan perkahwinan yang tersohor. Ke hulu ke hilir menjual ‘minyak’ untuk menarik pelanggan mak-mak datin supaya menggunakan khidmatnya yang ‘tip-top’. Puan Sri Khaleeda, pelanggan cerewet pun sukakan khidmatnya. Tapi, untuk majlisnya sendiri? Ah, hanya sepasang kebaya lama milik mama yang menjadi persalinan. Kahwin dengan gay? Gilalah!

Fareez Zamri - Padan muka kau! Memilih sangat. Apa yang kau cari sebenarnya? Wang? Pangkat? Nama? Aku juga punya semua itu walau tak sehebat dia. Itu karma kau, Marissa.
*****
(SEM) RM27.00 - RM23.80
(S/S) RM30.00 - RM26.40

Hai, Encik Perfume ~ Immaz Huda

Mirr Mediana, peguam muda yang bersemangat tinggi tapi ada masanya blur. Pertemuan demi pertemuan, tanpa sengaja telah menemukan dia dan Putra Aiqish. Setiap kali berjumpa, ada sahaja peristiwa yang terjadi hingga membangkitkan kemarahan masing-masing.

Kata Mediana, “Cik susu kotak, awak panggil saya? Awak tahu tak yang saya tak dapat tidur malam tu disebabkan awak? Mula-mula awak ambil parking saya. Lepas tu, awak ambil susu kotak tu. Kemudian, awak langgar kereta saya. Dan disebabkan imej awak, saya tersalah masuk tandas! Lepas tu, awak bertukar kereta dengan saya. Kenapa setiap paksi dunia yang saya toleh, saya harus berjumpa dan terserempak dengan awak? Kenapa?”

Dan kata Aiqish pula, “Saya dah tahu perangai sebenar awak. Awak suka membebel, sensitif, cepat melenting, suka berdebat, suka minum susu kotak sebelum tidur dan tak suka orang lain rampas parking awak. Awak seorang yang rabun sebab tak dapat membezakan tandas lelaki dan tandas perempuan. Awak seorang pencuri kereta. Dan akhir sekali, nama kereta kesayangan awak adalah…”

Tanpa dirancang dan hati belum bersedia, mereka ditunangkan. Namun, saat cinta dan sayang mula bercambah, wujud penghalang dek rasa cemburu dan fitnah. Mampukah mereka mempertahankan ikatan suci itu?
*****
(SEM) RM21.00 - RM18.50
(S/S) RM24.00 - RM21.10

Aku Jatuh Cinta ~ Anna Nabila

Aina Humaira dan Emir Izraf suka sama suka. Namun, suka itu tidak bermaksud cinta. Lantaran hati belum bersedia, mereka bernikah atas persetujuan keluarga.

Sudah beberapa bulan hidup bersama, Aina dan Izraf tidak pernah menikmati erti kehidupan suami isteri. Aina keliru! Izraf seperti bersikap dingin terhadapnya. Hari-hari dia makan hati, namun dipendamkan sahaja. Lagi menyakitkan hatinya, dia sering diusik oleh Syed Danial Iskandar yang sudah tiga tahun berturut-turut mengulang STPM di sekolah itu. Tanpa diduga, lelaki itu jatuh cinta padanya.

Luahan kasih sudah dilafazkan. Aina dalam dilema. Status isteri kepada Izraf membataskan segala-galanya sedangkan dia sudah tawar hati dengan lelaki itu. Tohmahan dan fitnah semakin meruncingkan keadaan. Siapa yang sudi membantunya?
*****
(SEM) RM25.00 - RM22.00
(S/S) RM28.00 - RM24.60

Tuesday, 24 February 2015

Promosi Suka-Suka Rabu 25/2/15

Assalammualaikum & Salam Sejahtera Semua.

Di sini kami senarai 5 naskhah buku yang diberikan DISKAUN 25% untuk promosi SUKA-SUKA RABU 25 Februari 2015. Harga ini untuk seluruh Malaysia & luar negara juga (sehari ni aje ya).

Tempahan dan belian bermula jam 9 pagi sehingga 9 malam (Rabu).
Jika ada berminat, boleh emel kami di belidiskaun@gmail.com atau inbox kami di FB Belidiskaun.
Caj pos akan kami maklumkan melalui setiap emel atau boleh aje klik logo Pos Laju / Skynetyang ada di sisi blog.

DISKAUN 25% untuk 25 Februari 2015.
1. Kau Yang Tak Diundang: RM25 > RM18.80
2. Bersamamu Di Firdaus: RM24 > RM18.00
3. Bukan Cinta Secondhand: RM33 > RM24.80
4. Ulu Yam di Liverpool: RM35 > RM26.30
5. Syeikh Dr. Yusuf Al-Qaradhawi: Siapakah Beliau?: RM16 > RM12

Dia Punching Bagku ~ Miz Amaryllis

Sumpahan orang yang dah tiada. Wujud ke? Kalau tak wujud, kenapa hidup Delisha Armani tak pernah terisi sepenuhnya? Bahagia yang dirasa, kekosongan hatinya tetap ada. Kerana setia dan sayangnya dia pada teman-temannya, dia sanggup buat apa saja. Pada mereka yang menganiayai sahabatnya, dia akan balas meskipun tanpa senjata. Namun, berlaku satu kesilapan kerana dendamnya dibalas hingga membabitkan nyawa.

“I’ll love you till my last breath, Del. Till my last breath. Allah saja yang tahu hati Raz.”

Bertahun melangkah bersama rasa bersalah, Delisha cuba menerima kasih Qaiser yang sentiasa menjadi pendamping setia dengan harapan Qaiser mampu menghidupkan jiwanya dan melupakan kisah lama.

“Del, between laughing for no reason, stupid arguments, long talks and making fun of each other, I know I’ve fallen in love with you. Kita kahwin?”

Ketika bahagia hampir tiba, ada insan lain yang mahu melihat dia menderita sepertimana Harraz menderita hingga meninggal dunia. Ancaman yang diterima membuatkan insan-insan tersayang menjadi mangsa. Kemunculan DR yang disangkakan Hunter membuatkan dia hilang punca.

“Is this how you treat a guest? Hadiahkan sebiji penumbuk? How cool. By the way Cik Nurul Delisya Armani, you should learn macam mana nak kenal orang yang nak berkawan dengan orang nak ajak jadi lawan.”

Dia tertanya-tanya, siapa DR sebenarnya? Siapa Hunter yang memburunya? Mampukah cinta Qaiser melawan semua dugaan yang menimpa? Akan setiakah teman-teman di sisinya hingga ke akhir usia? Bagaimana pula dengan keluarganya?
*****
(SEM) RM21.00 - RM18.50
(S/S) RM24.00 - RM21.10

Katakan Dengan Indah ~ Eury Athena

Qaireen Hafiya menjadi gadis nakal dan suka memberontak gara-gara kurang mendapat kasih sayang daripada ibu bapanya. Sebagai ketua The Girls ada reputasi dan ego diri yang perlu dijaga.
Saat hidup dirasakan sudah tidak bermakna lagi, Amir Haikal muncul memberi ‘perisa’ baru dalam hidupnya.

“Berapa banyak yang kau tahu tentang aku?”
“Banyak. Cukup untuk buat kau jatuh cinta pada aku.”

Keyakinan, tingkah laku serta cheesy lines Amir memberi harapan baru pada Qaireen yang tidak percaya pada
cinta.
Seperti andaian Amir, Qaireen akhirnya jatuh cinta pada Amir. Namun, Qaireen tidak pernah berpeluang meluahkan rasa hatinya. Bahagia yang diharapkan tidak bertahan lama. Dia kehilangan Amir. Perniagaan mama dan papanya pula muflis sehingga memaksa mereka sekeluarga berpindah ke Sarawak dan memulakan kehidupan baharu. 

“Tunggu aku lapan tahun. Tak! Tunggu aku lagi lima tahun! Aku akan belajar sungguh-sungguh, cari kerja yang bagus. Dan aku akan kahwin dengan kau dengan gaji pertama aku!”

Janji Amir menjadikan dia separuh nanar dan dia hidup bersama kenangannya. Lapan tahun berlalu. Qaireen kembali semula ke Semenanjung Malaysia bersama dendam yang perlu dilunaskan. Namun, Haykarl Affandy yang ditemuinya menjadi ‘pengganggu’ yang terlalu menarik untuk diabaikan. Bersama Haykarl, satu demi satu rahsia serta persoalan berkenaan dirinya mula terungkai.
*****
(SEM) RM29.00 - RM25.50
(S/S) RM32.00 - RM28.20

Pembancuh Kopi Mr. Vampire ~ Aii Fariza

Selaku CEO, Alif Irsyad tidak pernah mengimpikan jatuh cinta pada seorang waitress. Serasa putaran dunianya bertukar paksi. Teori Irsyad mudah. Gadis biasa seperti Nuzul tidak layak digandingkan bersamanya.

“Logically or practically memang tak mungkin terjadi bagi kau, Syad. Tapi kau kena ingat semua perkara ini cuma terbatas di fikiran sedangkan bukannya sesuatu yang impossible untuk berlaku. Jangan sampai teori logik akal kau memakan diri. Secara praktikalnya pulak kau dating mengadu dekat aku yang kau dah jatuh cinta dengan wanita macam Nuzul.” ~ Syed Saiful.

Sumpahan atau doa seorang sahabat? Bermatimatian Irsyad menafikan rasa namun, pesona si gadis merantai naluri. Akhirnya bisikan asmara mendahului jiwa yang kelelahan cinta. Lantaran itu, Irsyad akur demi meneguk kasih seorang Nuzul Filzah.

“Aku sukakan kau, Nuzul. Lebih daripada nyawa ini aku boleh berikan pada kau.”
“Encik….”
“Please be mine. Jadi milik aku supaya aku boleh menjaga kau dan adik-adik kau.”
“Jangan suka saya boleh tak?”
“Dah terlambat, Nuzul. Aku jatuh cinta dengan kau lebih awal daripada ini. Sekarang hati aku hanya inginkan kau. Aku nak jadi sebahagian daripada keluarga kecil kau.”

Wednesday, 18 February 2015

Hijabsista Hijrahsista: Bagaimana Akhirnya Saya Bertudung ~ Halim Hafidz, Bahruddin Bekri, Irma Hasmie, Diana Amir, Heliza Helmi, Felixia Yeap

Apa yang Tuhan wajibkan adalah menutup aurat. Bukan sahaja bagi melindungi yang cantik-cantik tentang perempuan, tetapi juga sebagai ujian, adakah perempuan mampu bertahan dalam menurut perintah, melindungi yang cantik-cantik tentang mereka.

Inilah himpunan kisah 'bagaimana akhirnya aku bertudung'. Kisah bagaimana mereka patuh dan taat pada suruhan menutup aurat, juga kisah-kisah bagaimana mereka bertahan dalam ujian yang ganjarannya adalah syurga.
*****
(SEM) RM18.00 - RM15.80
(S/S) RM20.00 - RM17.60

The Definitive Book Of Body Language ~ Allan Pease, Barbara Pease

Senyuman yang terukir di bibir seseorang mungkin sahaja membawa maksud kegembiraan, namun tidak mustahil juga senyuman itu memiliki maksud yang tersirat. Bagaimana pula dengan individu yang bercakap sambil memeluk tubuhnya? Adakah dia sedang menyembunyikan sesuatu?

Tahukah pembaca, sebenarnya 50% - 70% daripada komunikasi yang terjalin datangnya datangnya daripada bahasa badan, bukannya daripada kata-kata yang diucapkan? Sayangnya masih sedikit dalam kalangan kita yang menyedari betapa gerakan fizikal sebenarnya menyampaikan mesej yang tersirat.

Menerusi buku The Definitive Book of Body Language, pembaca berpeluang mempelajari:
  • Bagaimana tapak tangan dan jabat tangan mampu mengawal seseorang. 
  • Isyarat bahasa badan Si Penipu 
  • Isyarat rahsia menerusi rokok, kaca mata, dan solekan wajah 
  • Magik di sebalik senyuman wanita
Penuh dengan fakta-fakta menarik, diselang-selikan dengan humor serta strategi yang boleh diamalkan, ternyata buku ini bukan sahaja mampu mengukuhkan skil komunikasi pembaca, malah memahami individu lain serta diri sendiri.
*****
(SEM) RM29.90 - RM26.30
(S/S) RM32.90 - RM29.00

Mudahnya Hafal Al-Quran Menggunakan Kaedah Jibril ~ Mohamad Asraff Ayob

Kaedah jibril adalah buku yang mendedahkan teknik hafazan Al-Quran untuk golongan awam langkah demi langkah.

Segala fakta, teknik dan tip yang diterangkan dalam buku ini adalah berdasarkan pengalaman penulis menghafaz al-Quran selama lebih 15 tahun. Ia juga adalah rangkuman interaksi penulis mengajar golongan awam menghafaz Al-Quran melalui pelbagai bengkel dan seminar yang dianjurkan.

Kaedah dan panduan yang disusun secara santai dan ringkas memudahkan para pembaca memahami setiap langkah menghafal setiap ayat Al-Quran secara praktikal. Membaca buku ini akan mendorong dan memberi semangat baru kepada mereka yang bercita-cita menjadi hafiz, walau apa jua latar belakang dan usia mereka!
*****
(SEM) RM16.00 - RM14.00
(S/S) RM18.00 - RM15.80

Sesegar Nailofar ~ Zaid Akhtar

Puaskanlah hatimu dengan menyumpah-seranahku sehingga hatimu kembali tenang. Kerana setelah engkau tenang, barulah engkau akan memikirkan betapa bukan engkau seorang saja yang menderita dan sakit hati. Tapi aku juga. Dan setelah engkau tenang, barulah engkau akan menyedari betapa bukan engkau seorang saja yang merintih dan terazab dilukai. Aku juga turut sengsara!

Antara pelajaran, perjuangan, dan cinta yang jauh, Iqbal meniti semuanya penuh tertib, penuh cermat. Dan sebagai lelaki, sebagai insan... yang paling menguji tentunya adalah cinta. Tiga bulan tanpa apa-apa berita, namun Iqbal masih memegang pada janji. Utusan e-mel misteri membangkitkan tanda tanya - seakan mahu mencurahkan isi hati - siapa sebenarnya Nailofar?
*****
(SEM) RM18.00 - RM15.80
(S/S) RM20.00 - RM17.60

Misi Mencari Pengantin Lelaki ~ Illa Shanahila

‘Bila nak kahwin?’ Soalan sebegitu, sering diperdengarkan ke telinga Naurah. Soalan yang dia sendiri tiada jawapan. Dan masih, dia perlu maniskan senyuman. Tahun ini dia nekad, segalanya bakal berakhir tak lama lagi. Dia mula mencipta misi untuk menjawab soalan-soalan tadi. Misi mencari pengantin lelaki! 

Dan, pilihan jawapan Naurah ada 4: 
A) Abang Bidin – Satu-satunya lelaki di pejabat yang masih bujang. Bukan kerana tak kacak, tapi Abang Bidin punya tanggungjawab sendiri. 
B) Benjamin – Mualaf yang baru memeluk Islam. Dengan rupa persis Alex Yoong, mampukah dia menjadi satu-satunya wanita dalam hati Benjamin? 
C) Che Faisal – Client yang sangat suka menyakat. Kehadiran satu nama membuatkan hatinya berbelah bahagi. Siapakah orang ketiga dalam hubungan mereka? 
D) Danny - Bos di tempat kerja yang sudah mempunyai isteri. Sanggupkan Naurah jadi isteri kedua? 

A, B , C dan D, siapakah yang bakal dipilih oleh Naurah? Dalam menentukan pilihan yang terbaik, dia terlupa rancangan Allah lebih hebat berbanding segalanya. Kemunculan calon terakhir yang bernama Z membuatkan misi Naurah menjadi tunggang terbalik. 

“Mina rakastan sinua.” “Awak maki saya eh? Baik awak cakap dalam bahasa yang saya faham supaya saya boleh maki awak balik!” “I love you.” Lelaki itu sengih lebar. “I love you… faham kan? Sekarang ‘maki’lah balik.” Sedikitpun dia tak menyangka jawapannya tersasar dari pilihan. Dan akhirnya, siapakah pengantin lelaki pilihan Naurah?
*****
(SEM) RM24.00 - RM21.10
(S/S) RM27.00 - RM23.80

Thursday, 12 February 2015

Sepasang Satin Merah Dadu ~ Noriha

Rafizi:

Jatuh hatikah dia? Terpesonakah dia?
Lama Rafizi termenung. Rasanya sejak pemergian Suzana, dia tidak lagi memikirkan tentang mana-mana perempuan. Apalagi untuk kembali jatuh hati dan kembali bercinta macam anak-anak muda.

Addin:
Pedih rasa hatinya.
Dia juga suka dan cinta pada Fatin. Sedang hatinya diulit bahagia dengan kehadiran Fatin, tiba-tiba Fatin itu mahu dipinang untuk Abang Rafizi?
Makkk?
Abang? Dia juga suka pada Fatin! Tak pernah pula Addin terfikir perkara ini boleh berlaku.

Fatin Hanani/Oni:
Kenapa Addin tak pernah pun beritahu dia tentang perkara ini? Dahlah pergi bertugas jauh-jauh begini, sepatah haram pun tak cakap pada Oni. Oni rasa jauh hati sangat dengan Addin! Kalaupun marah sebab Oni ada menyimpan perasaan pada Cikgu Rafizi, tetapi Addin tetap tak boleh buat Oni begini. Siaplah nanti, kalau berjumpa... Oni akan marah Addin!
* * *
Oni sudah bulat tekad, dia ingin sambung belajar lagi. Macam-macam yang dia boleh lakukan dalam hidup ini, bukan hanya berfikir soal kahwin yang entah bila akan jadinya itu. Dia ingin menjadi Oni yang dewasa. Oni yang pandai dan bijak membuat keputusan serta menentukan hala tuju hidup!

Jadi... kisah Oni, Addin dan Rafizi, bagaimanakah akhirnya nanti?
*****
(SEM) RM23.00 - RM20.20
(S/S) RM26.00 - RM22.90

Kau Adalah Dia ~ Ezdiani Abd Rahman

“Hidup dan mati Lia cuma untuk suami Lia. Sampai bila-bila pun, diri Lia hanya untuk suami. Bukan untuk orang lain.” - Marlia Atikah

Hingga ke saat ini, hatinya masih tertutup untuk mana-mana lelaki. Hingga ke saat ini, dia masih tidak dapat menerima ketentuan yang ditakdirkan untuknya. Baginya arwah suaminya akan terus sentiasa hidup dalam hati. Hanya lelaki itu dia akan cinta.

“Awak jangan gunakan Lisa sebagai alat untuk awak dekati saya, Irfan. Saya tak suka!”
“Saya langsung tak ambil kesempatan. Saya langsung tak berniat seperti yang awak katakan, Lia. Saya ikhlas!”

Pertama kali bertemu Irfan Maliki, Marlia sangka lelaki itu adalah suaminya. Hatinya kuat mengatakan begitu. Tetapi, ia hanyalah satu kebetulan yang tidak pernah dipinta Marlia. Lelaki itu namanya serupa dan wajahnya sama dengan arwah suaminya, Irfan. Itu sahaja. Kenyataan harus diterima. Marlia telan kepahitan itu lalu dia kembali menjauhkan diri kerana tidak mahu menduakan rasa kasih kepada lelaki paling dia cinta.

Pertemuan demi pertemuan membibitkan rasa rindu. Hati berdetap rindu, hati mula bersulam sayang. Bukan ingin beralih kasih, tetapi Marlia kehausan kasih. Bayangan cinta lalu menghimpit perasaan. Hadirnya tanpa diundang, hadirnya memberi kasih sayang. Rasa bahagia itu, kembali berbunga di hati. Lalu dia jatuh cinta kepada Irfan Maliki. Lamaran kasih akhirnya diterima. Marlia ingin meniti hari bahagia bersama Irfan, namun di saat hatinya dicuri kasih, ada khabar yang membuatkan dia kembali rebah. Akhirnya dia akur dengan untuk mengundurkan diri. Kasih perlukan kejujuran, perlukan keikhlasan.

Apakah kesalahan Irfan Maliki hingga Marlia sanggup mengundurkan diri daripada meneruskan hubungan? Apakah perasaan kasih itu akan berganti sekali lagi kepada jejaka itu atau hatinya ditakdir terus menjadi milik arwah suaminya buat selama-lamanya?
*****
(SEM) RM25.00 - RM22.00
(S/S) RM28.00 - RM24.60

Dia Isteri Pilihan ~ Nurfaza Alisya

“Maafkan saya Encik Reza. Saya bukanlah gadis yang terlalu baik untuk Encik Reza. Encik Reza tidak tahu masa silam saya. Eloklah rasanya Encik Reza cari pengganti lain, yang lebih elok daripada saya.” - Zara Natrah
“Siapa pun awak, buruk macam mana pun awak, saya tetap akan bahagiakan awak. Percayalah pada saya.” - Ameer Reza

Demi melindungi dirinya daripada kekejaman bapa saudara, akhirnya Zara Natrah menerima lamaran Ameer Reza. Dalam masa yang sama dia tetap berasa bersalah terhadap Sofura kerana Ameer Reza telah memutuskan pertunangan dengan gadis itu. Hancur remuk hati Sofura apabila Ameer Reza lebih memilih seorang gadis tukang cuci yang tidak berpelajaran tinggi berbanding dengannya.

Pertemuannya dengan Hafizi membuatkan jiwa Zara Natrah resah. Lelaki itu tahu masa silamnya. Dia bimbang rahsianya itu terbongkar, apatah lagi Hafizi adalah sahabat Sofura yang sentiasa mencari jalan menyingkirnya daripada hidup Ameer Reza.

Namun, masa silamnya terbongkar juga dan tanpa pengetahuan sesiapa, Zara Natrah telah disembunyikan oleh Ameer Reza di rumah yang dibelinya. Teruk Zara Natrah dikecam dan dicemuh oleh Ameer Reza tentang masa lampaunya. Hatinya disakiti dan dilukai suami sendiri. Namun, kerana dia adalah isteri pilihan Ameer Reza, suami yang mula dicintai, Zara Natrah tetap menerima dengan sabar.

Pertunangan semula antara Ameer Reza dan Sofura membuatkan Zara Natrah menangis. Namun, dia harus reda kerana dia adalah punca Sofura dan Ameer Reza putus tunang dahulu. Zara Natrah pasrah jika dia dimadu atau dicerai. Tapi, mampukah dia terus bertahan begini tanpa kasih sayang seorang suami dan ayah untuk anak yang bakal dilahirkan nanti?
*****
(SEM) RM28.00 - RM24.60
(S/S) RM31.00 - RM27.30

Wednesday, 11 February 2015

500 Kompilasi Resipi Chef Hanieliza ~ Chef Hanieliza

500 Kompilasi Resipi ini adalah gabungan daripada 15 buku Senangnya Memasak (Edisi Kedua). Terdapat pelbagai resipi baru seperti nasi minyak buah kurma, nasi pudina, donat kentang, ikan pesmol, kalio daging, bebola daging lada hitam, pavlova. puding buih, ikan kukus asam boi dan banyak lagi resipi lain. Setiap resipi disediakan cara membuat yang terperinci dan mudah difahami bagi memudahkan pembaca mencuba setiap hidangan. Selamat mencuba!
*****
(SEM) RM35.00 - RM30.80
(S/S) RM38.00 - RM33.40

Lelaki Idaman Hamba ~ Balqis Mohamad

Tisha tabah mengusahakan restoran keluarganya meski dia punya kelulusan dalam bidang seni bina. Kisah hidupnya punya ‘rasa’ setelah kehadiran Mukhriz yang muncul tiba-tiba di belakang restorannya. Tragedi ‘sampah di atas kepala’ bukanlah satu permulaan yang baik dalam perkenalan mereka.

Mukhriz pula mula tertarik pada Tisha setelah terbaca 10 ciri-ciri ‘Lelaki Idaman Hamba’ milik Tisha. Sejak itu, dia mula merangka rencana untuk mendekati Tisha. Namun, ada rahsia yang Mukhriz sembunyikan daripada Tisha dan rahsia itu mengikat langkahnya untuk mendekati Tisha.

Kemunculan Pia, Meeka, Hariz dan Sufian menambah rencah yang kadangkala tawar, masam dan manis dalam misi Tisha mencari lelaki idamannya dan juga usaha Mukhriz dalam memenuhi satu per satu ciri-ciri itu. Berjayakah mereka bertemu di titik tengah atau jalan yang mereka lalu itu hanya berselisih sahaja?
*****
(SEM) RM27.00 - RM23.80
(S/S) RM30.00 - RM26.40

Lukis di Langit Kita ~ Hananee Amir

Ikram terperangkap dalam kenangan arwah mama dan papanya. Kafe tua yang diwarisinya itu tidak mendatangkan keuntungan. Kedegilannya untuk mempertahankan kafe itu sebenarnya membawa pelbagai cerita lain pula.

Mujur ada Saiful, si sahabat baik yang tidak lelah berdiri di belakang Ikram saat ramai yang memandang serong tindakan Ikram mempertahankan kafe penuh kenangan itu. Kafe itu juga saksi hubungan Ikram dan jirannya, Umairah, kian rapat setelah sekian lama Umairah membencinya tanpa sebab yang kukuh. Itu pun setelah Ikram menjadi si ‘tukang pujuk’ apabila umi, ibu Umairah diserang strok.

Kehadiran seorang wanita misteri berkebaya putih yang sering ke kafe tua Ikram itu menyebabkan Ikram menjadi hairan. Tiada siapa yang sanggup datang ke kafe tidak laku itu sekerap wanita itu.

Kemunculan semula kedua-dua bekas kekasih Ikram, Ratna dan Husna membuatkan ada yang cemburu. Siapakah dia? Dapatkah juga Ikram terus mempertahankan kafe cintanya itu?
*****
(SEM) RM21.00 - RM18.50
(S/S) RM24.00 - RM21.10

Monday, 9 February 2015

Suamiku Workaholic ~ Cik Sakura

Anak Mak Cik Zara yang bernama Syazwan, workaholic orangnya. Siang, malam, pagi, petang, asyik kerja memanjang. Bila Dayah tahu bakal suami tanpa relanya ialah Encik Workaholic, dia kena bersiap sedia dari segi mental dan fizikal. Encik Workaholic itu calon terakhir keluarga. Baginya, lebih baik dapat orang yang mabuk kerja daripada mabuk perempuan! Jadi, kahwin ajelah.

“Kalau awak rasa saya tak sesuai hadir dalam hidup awak, beritahu awal-awal dan berterus terang. Tapi, jangan sekali burukkan saya depan keluarga awak semata-mata nak selamatkan diri awak nak elak perkahwinan ni!” - Dayah

Bila sudah kahwin, cabaran utamanya ialah sikap mabuk kerja si suami. Cemburu pun ada bila suami asyik layan kerja 24 jam seminggu. Bila sudah berbulan berkahwin, tapi tak ada progres, terpaksalah Dayah mulakan langkah kanan. Pikat hati dia! Mulalah tanya Pak Cik Google tip mengurat suami sendiri!

“Dayah, kau tahu tak, apa maknanya kalau seorang isteri bagi suaminya minum kopi malam-malam begini?” - Syazwan.
“Tak boleh ke?” - Dayah
“Kopi tongkat Ali?” - Syazwan
“Jangan salah faham! Saya tengok awak macam banyak kerja jadi, saya bancuhlah kopi ni untuk awak. Kalau awak tak nak minum, biar saya minum.” - Dayah

Tatkala misi baru hendak berjalan dengan lancar, muncul pula makhluk perosak rumah tangga. Linda namanya. Tapi Dayah bukan perempuan yang lemah. Semua serangan Linda dia tepis dengan baik. Cuma sikap suaminya yang buat acuh tak acuh saja yang menggores perasaannya. Mampukah Dayah memikat suami sendiri? Apa hubungan Syazwan dengan Linda sehingga Syazwan tidak berani menolak setiap permintaan Linda? Bolehkah perkahwinan mereka bertahan? Suamiku workaholic... bila nak jadi romantik?
*****
(SEM) RM24.00 - RM21.10
(S/S) RM27.00 - RM23.80

Cinta Si Wedding Planner ~ Dhiyana

Perebutan tempat parkir kereta menjadi permulaan peristiwa kisah Zara si wedding planner dengan Fariz, bekas tentera laut yang berhati batu.

Dalam hati Zara ketika itu, hanya ada Bazli, sepupunya sendiri. Namun Zara dan Bazli tidak pernah menyangka bahawa jodoh sebenarnya bukan milik mereka berdua. Kasih mereka yang selama ini dirahsiakan daripada pengetahuan mak lang dan pak lang hancur si tengah jalan.

Berlaku pertemuan demi pertemuan yang tak disangka antara Zara dan Fariz. Meski Fariz selalu mengejek Zara, hanya lelaki itu dapat membuatkan Zara melupakan Bazli. Dalam kerasnya hati lelaki itu, ada juga penyayangnya.

“Kerusi kereta kau ni buat aku sakit badan la.” - FARIZ
“Ni hanya kerusi kereta, bukannya tilam King Koil!”- ZARA “Kalau ya pun, tukarlah kerusi empuk sikit. Recaro ke.” – FARIZ

Puan Marina, mama Fariz yang berkenan akan keperibadian Zara terus menghantar pinangan hingga terjalinnya ikatan suci antara Zara dan Fariz. Zara rela menerima walau hatinya belum wujud getaran cinta buat Fariz.

Abang teringin pankek, jem blueberry, and omelette for breakfast. Boleh sayang buatkan untuk abang?” – FARIZ
“For you, my dear... I will do anything for you.” - ZARA

Fariz yang tidak pernah putus asa untuk mencuba, akhirnya berjaya. Hati Zara kini miliknya. Pada saat bahagia mula bersemi, cinta pertama Fariz kembali muncul menagih kasih.
“Hanya satu aje permintaan Zara. Kejujuran! Zara hanya nak kejujuran daripada abang.” “Dia kekasih aku! Dah lama kami bercinta! Puas?”

Jawapan Fariz bagaikan sembilu tajam menusuk hati Zara. Fariz bertukar 360 darjah setelah munculnya wanita itu dalam rumah tangga mereka. Adakah rasa cinta terhadap kekasih lama Fariz masih mekar dalam hati lelaki itu melebihi rasa kasihnya kepada Zara? Mampukah ikatan suci yang dahulunya kembang dengan bunga-bunga kebahagiaan dapat diselamatkan?
*****
(SEM) RM29.00 - RM25.50
(S/S) RM32.00 - RM28.20

Kau Dan Aku ~ Lisa Muhamad

“You ingat I ke yang curang dengan you, Qadri? I yang tak kotakan janji? I yang tak bersedia untuk pikul tanggungjawab? Siapa yang berjanji untuk berubah? I ke yang tak sedia tinggalkan segala kebebasan? Tak cukup dengan janji yang tak ditunaikan, berpelesiran pula dengan gadis- gadis! Itu I ke, Qadri?” – MIN NUR KESHA.
“Jadi, beri I peluang untuk betulkan salah I.” – LUTH QADRI.

Pertemuan semula antara Min Nur Kesha dan Luth Qadri selepas lima tahun terputus hubungan mencetuskan perasaan tidak selesa dalam hati gadis itu. Sikap kaki perempuan Luth Qadri yang suka berpelesiran di kelab malam telah menyebabkan pertunangannya dengan Min Nur Kesha seolah-olah samar-samar dan tiada arah tujuan.

“I tak simpan cincin tu, dah lama campak ke laut!” – MIN NUR KESHA.
“Campak ke laut? Kalau dah campak ke laut, kenalah ganti cincin yang sama bentuknya.” –LUTH QADRI.

Atas tiket perhubungan kekeluargaan, Min Nur Kesha dan Luth Qadri kembali bertemu di bawah satu bumbung. Min Nur Kesha terjebak semula dengan sejarah hidupnya bersama Luth Qadri. Pabila berhadapan dengan Luth Qadri, Min buat tak kenal. Luth Qadri pula selamba dan hanya ikut rentak Min Nur Kesha. Kemunculan teman lama Min, ARMAN ASHRAF pada saat Luth Qadri menagih kembali cintanya terhadap Min menambahkan lagi konflik kisah cinta mereka.
Lalu... dapatkah Luth Qadri memiliki semula cinta sejati Min Nur Kesha setelah pertunangan mereka sebelum ini dilangsungkan tanpa pengetahuan pihak keluarga perempuan. Siapakah yang bakal menjadi teman hidup Min? Adakah kekal untuk Luth Qadri? Ataupun Arman Ashraf yang juga menagih harapan?
*****
(SEM) RM23.00 - RM20.20
(S/S) RM26.00 - RM22.90

Kerana Aku Isteri Bidaan ~ Tulip Ungu

RAINA terperangkap dalam dunia GRO gara-gara percaya dengan janji manis kekasih hati yang membawanya lari dari dunia kampung dan dunia Farel. Bergelumanglah dia dalam dunia itu walaupun pernah berusaha melarikan diri tetapi gagal. Hari pertama bertugas, dia bertemu Emad dan mengikat kontrak untuk kekal sebagai teman mesra Emad di kelab.

RAINA yang dahulunya liar, degil, melawan… Menambah perangai lagi… Manja, seksi, gedik demi tuntutan tugas dan keselamatannya. Suatu hari dia tergamam seketika apabila salah seorang pelanggan yang harus dilayannya adalah Farel, lelaki yang amat dikenali… Lelaki yang difitnahnya dan ditinggalkan pula pada malam pernikahan mereka namun lelaki itu juga yang membidanya dari TTF.
RUMAH TANGGA mereka ada pasang surut… Rentak seksa, seksi dan ‘syurga’… 

“I sebut satu atau dua perkataan, you sambung perkataan yang ada kaitan dengan perkataan I sebut. Nak?”
“Kebun pisang?” Giliran Raina pula.
“Farel.”
Raina gelak. Farel jawab menyebut namanya sendiri. Mentang-mentang dulu pengusaha kebun pisang. Farel yang melihat semakin terpegun. Kejujuran dan keikhlasan Raina ketawa sudah dia temui.
“Farel?” soal Farel pula. Raina tergamam. Mahu menjawab kebun pisang, tidak boleh pula.
“My hero…” Spontan jawabnya.

DISANGKA matahari memancar indah hingga ke petang, namun hujan di tengah hari. Rupanya rumah tangga mereka cukup rentak. Memporak perandakan hati dan tragis juga.
“I nak hantar you balik ke tempat asal you,”
“Farel tolonglah… Apa yang terjadi bukan seperti yang you sangka.” Raina bela diri. Air matanya sudah gugur.
“Kena tangkap khalwat dengan Emad, apa yang I sepatutnya jangka?” Sinis nada Farel bertanya. Kalau setakat bercanda dalam bilik pantri dia boleh maafkan lagi tapi kalau sudah ditangkap basah, itu bukan lagi perkara kecil. Ia melibatkan maruahnya.
“Farel… Tolonglah, I tak nak balik ke sana, kalau you tak nak simpan I lagi, ceraikan I atau jualkan I pada Emad,” rayu Raina sambil memaut lengan Farel yang sedang memandu menuju ke TTF…
APAKAH yang berlaku dan tindakan Farel seterusnya tatkala Raina masih sukar mengubah cara hidup GROnya?
*****
(SEM) RM27.00 - RM23.80
(S/S) RM30.00 - RM26.40

Sunday, 8 February 2015

Konspirasi Suami ~ Maya Iris

Dia terlupa cintanya. Yang dalam fikiran cuma si kekasih lama, dan sang suami yang lebih berhak hanya mampu memendam rasa.
Dia juga lupa suaminya seorang pejuang-pejuang yang akan mendapatkan kembali cintanya.
*****
(SEM) RM25.00 - RM22.00
(S/S) RM28.00 - RM24.60

Friday, 6 February 2015

Kau Tetap Milikku ~ Hairynn Salehuddin

“Arina... Arina... Jodoh kita memang kuat. I betul betul tak sangka dapat berjumpa dengan you lagi. You know what, I just nak beritahu dekat you yang you kena ikut cakap I sebab I ada simpan gambar-gambar you tanpa...” – Dato Haris Iskandar
“A... Apa yang Haris nak daripada Arina sebenarnya? Haris nak buat apa dengan gambar tu? Tolonglah, Haris. Jangan benarkan orang lain melihatnya.” – Nurul Arina

Pertemuan semula Arina dengan Haris selepas beberapa tahun membawa malang buat Arina. Kerana ugutan daripada Haris, terpaksa dia mengikut segala arahan daripada lelaki playboy itu demi menjaga nama baiknya. Tetapi sayang seribu kali sayang, nasib tidak menyebelahinya apabila dia hilang kehormatannya. Atas desakan daripada Arina, mereka disatukan walaupun tiada cinta antara mereka.
Selepas insiden malang itu, dia terus menjauhkan diri daripada Haris meskipun dia masih memegang status sebagai seorang isteri. Tetapi dirasakan dirinya tidak bernasib baik apabila dia mendapat tahu bahawa bos di tempat kerja barunya merupakan mama kepada Haris. Arina tersepit antara kepentingan diri atau kesempitan hidup keluarganya.
Munculnya Carliff Azeem dalam hidup Arina membuatkan dia selesa berkawan dengan lelaki itu. Kesederhanaan layanan yang diberikan kepada Arina membuatkan Arina senang untuk berurusan dengan Carliff walaupun Carliff merupakan seorang anak Tan Sri. Carlifflah satu-satunya lelaki yang rapat dengan Arina.

“Kenapa Encik Carliff bagi bunga dekat saya?”- Nurul Arina 
“I love you, Arina.”- Carliff Azeem
Kini, barulah Arina mengerti bahawa layanan baik kepadanya rupa-rupanya Carliff menyimpan perasaan terhadapnya. Bagi Haris pula, dia mula tercabar dengan kemunculan Carliff. Dia masih mengharapkan peluang kedua buat dirinya untuk menebus segala kesalahannya terhadap Arina.

Arina, don’t forget that you are still my wife. Nurul Arina masih isteri kepada Haris Iskandar. Remember that, my dear. – Haris Iskandar

Arina makin keliru dengan dirinya. Antara status diri atau perasaan yang menjadi keutamaan. Dapatkah Haris Iskandar menawan hati Nurul Arina sepenuhnya atau terpaksa melepaskan Arina untuk menjadi milik orang lain...
Siapakah yang akan Arina pilih? Haris, lelaki yang pernah merosakkan hidupnya dulu atau Carliff, lelaki yang semakin hari semakin rapat dengannya.
*****
(SEM) RM30.00 - RM26.40
(S/S) RM33.00 - RM29.00

Saat Hadirnya Cinta Dia ~ Zura Asyfar

TIGA tahun lebih AYARA NASHMIA hidup menyepi tanpa keluarga di sisi. Walaupun sering dibuai rasa rindu, dia tidak tegar untuk pulang ke kampung atas sebab onar yang pernah dilakukan dahulu. Segala rahsia serta kejadian yang berlaku dalam tempoh berada jauh dari keluarganya cuba ditutup rapi dengan sebaiknya.

Walaupun cuba menolak kehadiran lelaki di dalam hidupnya, namun dia terpaksa juga berhadapan dengan seorang lelaki yang seakan-akan cuba untuk mengejarnya dari semua arah. Puas ditolak dan dihalang namun lelaki itu langsung tidak pernah mengalah.

“Kau nak apa lagi, Raze? Tak puas-puas lagi kau nak kacau hidup aku? Kau nak suruh aku mati dulu biar kau puas hati?” – AYARA NASHMIA
“Selagi kau tak setuju kahwin dengan aku, selagi itulah aku ganggu kau.” – RIZQH ESFAHAN

Namun pertemuan kembali dengan adik kandungnya Aniq mengubah segala-galanya. Lelaki yang sering sahaja mengganggunya itu tiba-tiba diangkat menjadi satu watak penting dalam drama ciptaannya

“Aniq... Erm, kenalkan ni Raze... Husband akak. ” – AYARA NASHMIA
“Saya Aniq Nashmin. Satu-satunya adik Ayara. ” – ANIQ NASHMIN
"Oh... Saya Rizqh Esfahan... boleh panggil Raze atau panggil Abang Raze aje. ” – RIZQH ESFAHAN

Baru sahaja mahu menghembus nafas lega, Ayara dikejutkan pula dengan berita tentang Puan Rashidah yang mahu menjenguknya di bandar setelah sekian lama tidak berjumpa. Saat itu Ayara sudah gelabah sakan. Mana dia mahu mencari suami sementara yang sanggup berlakon ketika emaknya datang? Adakah dia patut menjadikan Raze menjadi mangsa keadaan sekali lagi?

“Tak nak kiss tangan dulu ke?” - RIZQH ESFAHAN
“Jangan nak mengada-ada sangatlah! - AYARA NASHMIA

Sesungguhnya kedatangan Puan Rashidah untuk melawat Ayara itu betul-betul membawa satu lagi kejutan yang tidak disangka-sangka. Dia bukan sahaja mahu menjenguk kehidupan Ayara dengan suami lakonan anaknya itu. Namun dia membawa satu berita yang lagi besar.

Dan saat itu Ayara pula sudah tersepit di tengah-tengah. Ditambah pula dengan kehadiran bekas kekasihnya yang tiba-tiba sahaja datang menjengah. Adakah mereka berdua hanya berlakon untuk ketika itu sahaja ataupun lakonan mereka berlanjutan sehingga ke titik penamat? Dan bagaimana pula dengan rahsia lama yang disimpan oleh Ayara itu?
*****
(SEM) RM26.00 - RM22.90
(S/S) RM29.00 - RM25.50

Wednesday, 4 February 2015

Promosi Suka-Suka Rabu 4/2/15


Assalammualaikum & Salam Sejahtera Semua.

Di sini kami senarai 5 naskhah buku yang diberikan DISKAUN 25% untuk promosi SUKA-SUKA RABU 4 FEBRUARI 2015. Harga ini untuk seluruh Malaysia & luar negara juga (sehari ni aje).

Tempahan dan belian bermula jam 9 pagi sehingga 9 malam (Rabu).
Jika ada berminat, boleh emel kami di belidiskaun@gmail.com atau inbox kami di FB Belidiskaun.
Caj pos akan kami maklumkan melalui setiap emel atau boleh aje klik logo Pos Laju / Skynet yang ada di sisi blog.

DISKAUN 25% untuk 4 FEBRUARI 2015.
1. Idea Bekal Ke Sekolah: Menu Ala Barat: RM15RM11.30
2. Terjemahan Al-Azkar Imam An-Nawawi: RM60 > RM45.00
3. Menantu Pilihan Bapak: RM22RM16.50
4. Bukan Cinta Secondhand: RM33RM24.80
5. 13 Ros Merah: RM23RM17.30

Panggil Aku Cinta ~ Sue Isma

Kisah rumah tangga Ulfah berbeza dengan perkahwinan orang lain. Faizudin, lelaki yang penuh dengan tipu helah dan licik orangnya merancang untuk menjahanamkan hidup gadis itu. Ulfah diserahkan kepada Afliq selepas sahaja mereka berkahwin.

“Awesome! Kau tak menyesal bagi wife kau pada aku? First night kut. Aku boleh gerenti wife kau tu terbaik, bro.” – Afliq
Afliq yang sekian lama menaruh hati kepada Ulfah telah bertindak menyelamatkan Ulfah dengan melarikan gadis itu. Selepas gadis itu berjaya diselamatkan, Afliq menghulurkan lamaran kasih. Ulfah menolak namun dek kerana desakan Afliq, dia menerima lamaran itu.

“Kalau betul kau nak jadikan aku isteri kau, aku ada syarat.” – Ulfah
Syarat Ulfah itu telah membawa kepada kembara Afliq mencari dirinya.
Perpisahan yang terjadi kiranya memberi Afliq sinar baru dalam hidupnya. Dia akan menuntut janji Ulfah selepas syarat gadis itu tertunai sekembalinya dia ke Malaysia.
Apakah Afliq berjaya memenuhi syarat Ulfah?
*****
(SEM) RM20.00 - RM17.60
(S/S) RM23.00 - RM20.20

Cinta Dia??? Tak Nak Lah! ~ Rina Farizq

“Lelaki macam saya mahukan adrenalin meningkat dan keterujaan bila nak terpesona, mendekati atau mengejar seseorang perempuan. Walaupun fearless seorang perempuan itu, haruslah pandai menjaga maruah dan kehormatan diri. Perempuan yang sopan bila bercakap, tidak mudah melatah dan tidak bertindak membabi buta, adalah perempuan idaman lelaki. Awak tak perlu susah-susah nak fikir atau bayangkan, macam mana orang macam saya ni nak memikat perempuan dan perempuan tu boleh pula tertawan dengan orang macam saya. Obviously perempuan yang pendek akal macam awak, takkan dapat fikir dan bayangkan.”
Itu yang buat Qisya tak berkenan betul dengan Khalif! Tapi, dia peduli apa dengan lelaki itu? Dia tak kisah pun dengan lelaki santai yang bukan menjadi idamannya itu. Dahlah tak berkerjaya hebat, tak berpendidikan tinggi, sinis dan sarkastik pulak tu. Ada hati nak menegur perempuan sepertinya.

Geram sungguh dia dengan Khalif. Dalam pada Khalif memberi nasihat, lelaki itu sempat mengecamnya. Mengkritiknya! Dia benci Khalif! Namun, Khalif ada eagle eyes and killer smile. Sepasang ‘mata helang’ yang tajam dan senyuman yang ‘membunuh’ itu buat dia terpesona.
“Saya tak mahu orang lain memiliki awak. Hati awak. Kiss your lips, be in your arms or be the one you love. Saya tak mahu orang lain ambil tempat saya. I want you. Nan neoreul weonhae. Itu sebabnya, saya buat semua ni. I hope you can understand. Please, love.”

Ini Jodoh Kita ~ Dzie Tyea

Pertemuan kali pertama yang tak berapa nak indah di antara Lukman dan Sarah berakhir dengan perkahwinan atas desakan keluarga kerana salah faham. Mereka telah ditangkap berkhalwat gara-gara Lukman bersembunyi daripada kumpulan samseng di dalam kereta Sarah di sebuah kawasan sunyi lagi sepi dalam keadaan yang sangat mencurigakan. Kedua-duanya langsung tak ada perasaan antara satu sama lain. Tapi… itulah. Kalau dah jodoh, tetap akan bersatu walaupun hati langsung tak mahu disatukan.

Dengan janji akan bercerai selepas enam minggu berkahwin, Lukman dan Sarah menunaikan desakan keduadua belah pihak keluarga. Sebaik sahaja tempoh yang dijanjikan mencukupi, tanpa pengetahuan sesiapa mereka telah meleraikan ikatan perkahwinan tersebut. Datuk Razali yang mendapat tahu hal tersebut kemudiannya telah bertindak tegas dengan memaksa Lukman menikahi Sarah semula.

Jangan Jauhi Aku ~ Nuroll Shazlinda Hairul

Sejak Encik Hariz meninggal dunia, hubungan antara Hanis dan Haida menjadi semakin renggang. Kebencian Haida terhadap Hanis semakin meruncing apabila ibu mereka disahkan menghidap angin ahmar. Kehadiran Hezry dalam hidup Hanis menyerikan hidupnya, tetapi tanpa disangka Haida merampas Hezry daripada Hanis. Haida nekad untuk melakukan apa sahaja asalkan Hanis tidak mengecapi
kebahagiaan. 

Ketika Hanis berusaha untuk bangkit daripada kesedihannya, muncul Imtiaz, si majikan yang hati beku. Ada sahaja yang tidak kena antara Hanis dan Imtiaz. Mampukah Hanis berdepan dengan bos si hati beku? Adakah hubungan Hanis dan Haida akan pulih? Akan adakah bahagia buat Hanis?

*****
(SEM) RM21.00 - RM18.50
(S/S) RM24.00 - RM21.10
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...