Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Monday 17 June 2019

Bencana 2020 ~ Hadi Fayyadh

(SEM & SS) RM29.90 > RM26.90

Jika mengikut perkiraan kronologi yang berlaku, benarkah kita sudah berada di era permulaan kebangkitan Imam Al Mahdi? Bibit-bibit kemunculannya dilihat semakin kencang? Apakah kita sedar bahawa Tentera Dajjal seramai 70,000 itu telah bersiap siaga menanti penzahirannya?

Fenomena dahsyat kemarau yang berpanjangan, mengikut telahan hampir berlaku ini bakal membawa dunia kepada kebangkitan Dajjal. Persiapan demi persiapan, segala isyarat dan lentera akhir zaman sudah dinyalakan.

Dua pertembungan dahsyat, perang Armageddon bakal mencetus huru hara yang memuncak. Apakah ianya masih jauh, atau kitakah yang terlena dibuai mimpi Iblis di siang hari. Tombak dan pedang dijulang, Panji tauhid sedang bergerak menjalar di seluruh penjuru dunia.

Bersediakan kita dengan semboyan akhir zaman yang pantas berputar mengakhiri plot taqdir yang telah ditentukan Tuhan? Kita di sebelah pihak mana? Al Mahdi atau Dajjal? Kalimah apakah yang sentiasa membekas di hati dan jiwamu nanti?

Allahuakbar atau ...? Bencana 20:20 sebuah nota yang menjulang kembali kesedaran bahawa kita sudah berada di pinggir zaman yang bakal berakhir. Ya, bakal berakhir. Dimana dan Bagaimana persiapan aku, kamu dan dia?