Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Tuesday 3 September 2019

Sifufbads Copy Writing ~ Jamal Sifufbads

(SEM & S/S) RM55.00 > RM49.50
SAYA DEDAHKAN BAGAIMANA ANDA BOLEH HASILKAN COPYWRITING FB ADS YANG KILLER, SENTAP EMOSI & MAMPU MENYEDUT DUIT PELANGGAN KURANG DARI 3 HARI SELEPAS BACA BUKU INI. I’M SERIOUS..

Semua orang tahu buat FB ads.. Semua tahu menulis ayat iklan. Betu? Tapi.. tak semuä yang mampu menulis ayat iklan, atau ayat copywriting yang benar-benar- memukau dan mampu hasilkan sales yang dimahukan. Betul?

That’s why saya korbankan masa saya menulis buku ini untuk anda! Pengalaman saya, kajian saya, pengalaman daripada pelajar saya, yang telah hasilkan -impak luar biasa.. Yang telah hasilkan sales yang mengagumkan.. Yang telah lahirkan ramai jutäwan Facebook….

…Inilah, mazhab Copywriting Sifufbads!

Segala rahsia, segala formula, segala teknik.. Paling killer dalam mazhab Copywriting Sifufbads,
bakal DIDEDAHKAN pada anda dalam buku ini.
Ya.. Buku ini! Buku yang telah ditunggu-tunggu selama ini… Buku yang bakal merubah-fandskap
bisnes anda, melalui pemasaran FB Ads..