Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Thursday 3 December 2020

Ya Tuhan, Aku Nak Move On! ~ Kamalia Kamal

(SEM & SS) RM30.00 > RM27.00

Selain 'move on', apa pilihan lain yang kita ada? The answer is NONE! Kalian tiada pilihan, kalian harus 'move on' dan harus menjadi kuat untuk diri kalian sendiri. You just have no choice! Kak Kay merayu kalian untuk baca buku ini, satu demi satu muka surat yang ada. JANGAN LANGKAU MANA-MANA BAHAGIAN yang ada dalam buku ini. "Please' sayang, kalian perlu bangkit! Kalian harus 'move on', kalian perlu bangun berlari demi mengejar impian kalian sendiri! This is your life, it's time to rewrite your own life story! Ayuh bangkit! - Kamalia Kamal

"Jihad kalian ini adalah untuk berlawan dengan diri sendiri dan bangkit kembali. Buku ini akan membawa seribu rasa keredaan dan kelegaan atas ujian daripada Ilahi lalu menginsafkan kita kembali." - Dr. Najaa, Pensyarah Akidah.

Segala isi kandungan dan formula dalam buku ini adalah berdasarkan 'real story', bukan sembang, bukan novel , bukan fiksyen dan bukan drama. Ini adalah kisah yang dikumpulkan sepanjang penglibatan Kak Kay dalam pembangunan Seminar GirlBoss dan KKDI bermula kurang lebih 3 tahun yang lalu.