Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Tuesday 12 October 2021

Biasa Itu Cinta ~ Zaza Qry

(SEM & SS) RM25.00 > RM24.00

Irfana Marlis memerangkap! Dia tidak segila itu hanya kerana mahukan seorang suami! Dia pun tak pernah inginkan seorang suami. Tapi, dia dituduh berbuat demikian kerana lelaki yang dibawa pulang Iswadi itu orang kaya. Sudahlah hidupnya tidak seindah mana tinggal dengan ibu dan bapa saudaranya. Ditambah pula dengan masalah baru. Kena pula berkahwin dengan Fadi Ayyad yang muka masam sentiasa. Memang taklah!

“Ini rumah aku kan. Yang kau datang sini buat apa? Nak minta duit lagi? Aku dah masukkan duit, untuk kau makan setahun pun tak habis. Kau pergi dari sini!” - Fadi Ayyad 
“Aku datang sini sebab kerja. Tak inginlah nak duduk lama-lama kat sini, bila tuan rumah masuk bilik orang suka hati dia saja.” - Irfana Marlis 

Mereka bertemu lagi setelah sekian lama. Kali ini Fadi Ayyad tidak lagi malas bersuara. Apa saja yang dilakukan Irfana Marlis, ada saja yang tidak kena. 

“Aku tak sangka awal betul kau datang. Aku agak kau mungkin akan datang sebulan atau dua bulan lagi.” - Fadi Ayyad 
“Kau juga cakap kalau aku perlukan duit, aku hanya perlu datang saja ke sini.” - Irfana Marlis 

Biarlah dia dianggap sebagai kaki kikis pun. Dia tidak kisah, asalkan semua rancangannya berjaya. Tak ada siapa pun yang akan tahu apakah rahsia Irfana Marlis. Sampai masanya, Irfana Marlis akan menjauh daripada hidup Fadi Ayyad. Namun, kebiasaan bersama Fadi Ayyad tidak memungkinkannya.