Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Tuesday 21 June 2022

Isa Inayat ~ Cik Tet

(SEM & SS) RM30.00 > RM29.00

Tanpa cinta dan kenal hati budi masing-masing, mereka terpaksa disatukan. Semuanya gara-gara perbuatan khianat orang lain hingga mereka berdua menanggung natijahnya. 

“Cukup tempoh 3 bulan nanti, awak boleh call nombor tu untuk pastikan sama ada awak mengandung atau tidak.” - Isa Inayat 
“Saya nak awak tahu... yang saya bukannya perempuan murah!” - Azka 

Kejamnya Isa menoreh hati Azka hingga berparut. Hidup diteruskan tanpa suami di sisi. Hinggalah Isa muncul kembali di hadapan mata, segalanya menjadi kucar-kacir. 

“Saya akan ada di mana isteri saya berada.” - Isa Inayat 
“Ku Ain takkan sudi untuk bermadu. Saya sendiri pun tak pernah bermimpi untuk bermadu.” - Azka 

Sikap dan layanan Isa terhadapnya membuatkan Azka terlupa yang dia hanyalah pilihan kedua. Lantas bahagia mula digapai. Namun satu rahsia silam yang terbongkar telah melenyapkan semuanya yang

manis di antara mereka. Bahagia yang dibina hancur dengan sekelip mata. 

“Saya tak sangka, saya berkahwin dengan cucu lelaki yang dah buat keluarga saya menderita.” - Isa Inayat 

Hati Azka relai dengan kenyataan yang memedihkan. Kini Isa sudah tak sudi memandang wajahnya. Apa lagi pilihan yang dia ada selain berlalu pergi? Adakah Isa akan melepaskan Azka seperti yang dikatakan? 

“Saya takkan pernah lelah untuk menyintai awak, Isa.” - Azka