Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Friday 8 April 2016

Luahan Hati ~ Eliza AB

Aku tak tahu mengapa aku rindu. Dalam diam aku mencintaimu.

Kepulangan Elisya Erman ke kampung menambahkan rasa benci di hati Firdaus Hakimi. Rasa dendam yang sekian lama tersemat di hati bernanah semula. Apa yang telah dilakukan oleh Elisya suatu ketika dahulu tidak mungkin dimaafkan.

"Aku tak suka kau ada kat sini. Baik kau berambus!" - Firdaus Hakimi

Elisya akur dengan kebencian Firdaus. Akur dengan permintaan Firdaus, dia pergi membawa diri sehinggalah malang menimpa.

"Aku reda, Lia. Bukan jodoh aku dengan dia untuk bersama." - Elisya Emran

Kehadiran Aidid Haikal telah memberi sinar baru dalam hidup Elisya. Rasa terhutang budi terhadap Aidid sukar untuk dibalas. Tatkala Aidid melamar, dia jadi serba salah.

"Saya nak melamar awak jadi isteri saya." - Aidid Haikal

Pertemuan semula dengan Firdaus menambahkan lagi kekusutan di fikiran. Pemuda itu datang memohon kemaafan dan menyesali atas apa yang berlaku. Lamaran yang diberi menyukarkan lagi keadaan.
Adakah sinar kebahagiaan akan menjelma dalam hidup Elisya?
Antara Firdaus Hakimi dan Aidid, siapa yang menjadi pilihan di hatinya?
*****
(SEM & S/S) RM27.00 > RM23.80