Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Wednesday 21 September 2016

Signal Kiri Untuk Cinta ~ Nia Qurratun'aini

“Lepaskan saya. Jangan nak pegang-pegang saya macam ni.”
“Awak yang cuba nak pegang saya dulu tadi.”

Irdina Wira cuba membidas. Mulutnya bergerak-gerak. Akan tetapi, otaknya tidak mampu menerbitkan sebarang perkataan agar bibirnya berbicara.
“Memandangkan saya dengan awak nak mandi, apa kata kita mandi sama-sama? Nak?”
Irdina Wira terkelu. Dia cuba memutuskan tautan pandangan. Namun, matanya terpaku memandang raut yang berkumis dan berjambang sedikit nipis itu. Gila ke nak mandi sama-sama? Detik ini, setiap denyutan nadi sudah menjadi tunggang-langgang. Dada Irdina Wira mula berombak.
“Awak senyap, maknanya setuju.”
“Awak jangan nak ngada-ngada. Saya tumbuk kang.”
*****
(SEM & S/S) RM25.00 > RM22.00