Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Tuesday 29 January 2019

Denganmu Kurasai Cinta ~ Ainon Zaini

(SEM & SS) RM24.00 > RM21.10

Mr. Edwin, naga jadian yang buat Julita berapi sepanjang masa. Suka sangat mamat garang ni menghura-harakan hidupnya. Semua nak ikut kata dia. Poyolah dia ni.

“Kerja tak boleh main-main. Awak sudah cederakan pekerja lain. Saya bagi warning akhir. Kalau mahu kerja, mesti perangai cantik. Kalau tidak, awak boleh berhenti kerja – MR. EDWIN

Julita ketap bibir membendung perasaan. Rasa mahu sepak-sepak saja bos yang tidak mahu mendengar penjelasannya.

“Saya suka awak. Saya nak awak.” - ISKAN

Iskan, lelaki yang berani berterus terang. Yang pandai beli jiwa, tapi cemburu buta.

Kedua-duanya menyedarkan Julita bahawa cinta adalah hal yang complicated. Julita perlu memilih antara mereka. Bertambah serabut bila Nurlis muncul. Nurlis yang tidak pernah senang hati melihat kebahagiaannya. Ada saja akal jahatnya mahu mengenakan Julita.

"Kau rampas Iskan daripada aku, kemudian kau rampas pula Mr. Edwin yang mula baik dengan aku! Kau memang tamak Julita! Kau porak-perandakan hidup aku!” - NURLIS

Antara dua jejaka itu, dengan siapa harus dia menyemai cinta? Adakah pilihan itu yang terbaik? Buat dia bahagia? Buat dia derita? Tiga hati, satu cinta… di mana titik noktah cinta Julita?