Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Thursday 21 February 2019

Dia Cikgu Tadika ~ Izma Qahiera

(SEM & SS) RM24.00 > RM21.10

Mula-mula dia langkah masuk, Bariah dah berkerut dahi memandang lelaki berbadan ala-ala model majalah Playboy itu. Muka kacak, badan boleh tahan. Bergaya pula tu. Bibir Bariah automatik mengukir senyuman sinis. Mana taknya... Dia cikgu tadika! Bariah dah ketawa geli hati. Tambah pula disuruh panggil cikgu Mimi.

"Oi, Cik Kak! Saya tahu apa yang awak fikir. Pelik sangat ke orang lelaki jadi cikgu tadika?" - Suhaimi
"Eh, saya tak cakap apa-apa pun." - Bariah
"Sememangnya tak cakap apa-apa. Tapi saya awak tengah mengejek saya dalam hati." - Suhaimi
"Mana Ada. Cuma..." - Bariah
"Cuma apa?" - Suhaimi
"Cuma saya rasa macam kurang sesuai. Tapi kalau jadi cikgu saya memang sesuai sangat. Cikgu hati dan perasan." - Bariah
"Eee... Gedik betul perempuan tu ya. Nanti kau. Aku adukan perangai kau kat kak aku." - Suhaimi

Ayat yang keluar dari bibir Bariah itu akhirnya nyata. Dia memang benar-benar menjadi cikgu di hati Bariah. Siapa suruh cakap? Masin mulut memang jadi.