Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Thursday 29 August 2019

Pendamping Malam ~ Ida Munira

(SEM & SS) RM25.00 > RM22.00

“Aku sudah gilakah? Tapi mengapa? Aku tidak tertekan pun sebelum ini,” – AKMA

Dalam melayari bahtera rumah tangga bersama Karim dan anaknya, Akma tidak menyangkaTuhan menguji dirinya saban malam akibat disihir oleh seseorang. Hasutan syaitan yang diterima telah selalu kedengaran di indera dengar wanita ini yang menyuruhnya dia membunuh si anak.

Menahan segala gangguan dan kesakitan dan terus berikhtiar dan berdoa sehingga akhirnya Allah menemukannya dengan seorang perawat Islam yang sudi membantunya. Siapakah perawat itu? Mampukah masalah Akma diselesaikan oleh si perawat?

Tiada istilah kalah dalam menentang kebatilan. Akma yang hamil juga tidak mudah menyerah walaupun diuji sebegitu berat. Dia bukan saja disihir, tetapi mengalami gangguan saka dan gangguan penempatan jin di tapak rumahnya sendiri.

Dan kerana mahukan penyelesaian, Akma mempelajari selok-belok ilmu perubatan Islam di samping menerima rawatan perubatan Islam daripada si perawat. Berjayakah Akma dalam menentang kejahatan yang mendamping diri wanita itu pada setiap malam? Akan tersingkapkah kebenaran dan dapatkan identiti si penghantar sihir diketahui Akma? Jawapannya ada dalam Pendamping Malam tulisan Ida Munira ini!