Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Monday 26 October 2020

Kinsukuroi Dua Hati ~ Siti Hazneza Abdul Hamid

(SEM & SS) RM25.00 > RM22.50

“Saya cuba lintas jalan menuju ke Pusat Islam agar dilanggar kereta dan jika saya mati, orang akan kata saya mati dalam perjalanan ke Pusat Islam. Namun alhamdulillah saya tersedar apabila sudah nyaris dilanggar kereta... Jika semua orang kata saya mati dengan husnul khatimah, kesudahan yang baik... Allah tahu saya bunuh diri.” 

Jika Natasha tanpa sedar telah mengeluarkan dia dari lohong gelap jiwanya, Farihin dengan sedar mahu mengembalikan senyum, tawa dan cahaya dalam hidup Natasha. Farihin tidak akan membiarkan Natasha seperti tembikar pecah yang dibiarkan tersadai di penjuru bilik. Dia akan memalam retak-retak hati Natasha dengan cinta dan kasihnya. Natasha akan menjadi tembikar anggun, tegak bermaruah menghiasi ruang paling utama hidup mereka. 

“Sukidesu, daisukidesu - Natasha