Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Friday 23 April 2021

Atas Pelamin Bertemu Jua ~ Citra Naquya

(SEM & SS) RM25.00 > RM24.00

Ayu Tiara tiada pilihan. Pada hari sepatutnya dia disatukan dengan Encik Baharin, dia tekad melarikan diri dan bersembunyi di dalam sebuah kereta yang berhenti di depan masjid.

“Encik, tolong bawa saya pergi dari sini. Saya… saya diculik. Tolong, encik. Tolong selamatkan saya.”

Kemunculan gadis misteri itu mencetuskan huru-hara buat Zayn Akhtar dan Arafat. Lebih kecoh apabila Arafat akur dengan permintaan gadis itu untuk ikut mereka. Ini semua kerja gila!

Macam mana kalau ini hanya helah untuk perangkap mereka? Berbaju serba putih dan mendakwa dirinya diculik? Tak masuk akal langsung. Fikiran Zayn Akhtar penuh dengan prasangka.

Tindakan Ayu Tiara membawa perubahan mendadak dalam hidupnya. Perubahan yang tak pernah terlintas dalam fikirannya. Rupanya, hidup di dalam rumah agam itu tak seindah yang Ayu Tiara bayangkan.

“Saya tak biasa dengan semua ni.”
“Kalau awak nak saya dan Raf tolong awak, awak kena biasa dengan semua ni. Saya tahu dekat mana nak hantar awak balik. Itu pun kalau awak ubah fikiranlah.”