Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Sunday 18 April 2021

Awak Janji Tau? ~ Weeda Airiza

(SEM & SS) RM30.00 > RM28.00

Andai cinta ini bersatu, sayangi aku setulus hatimu.
Jasmin menyilang tangan. Naluri seorang penulis mula menghantui diri. Berselang-seli dia mengatur pandangan. Lain macam aura mereka bertiga. Spontan, darahnya berderau.

Eh, kenapa scene ni macam dalam novel baru aku?!
Dia tak pernah tahu, dia ada bakat jadi nujum rupanya. Fuh! Apa yang ditulis di dalam novel terbaharunya, sebijik terjadi depan mata!

"Yang mana kau nampak macam ada gaya jadi hero novel aku akan datang? Imran Hariz? Aku rasa, aku pilih Zariq Ikhwan,
mamat yang baru sampai tu. Sweet!"

Oh, come on! Tu ex-boyfriend aku! Dalam diam hati Naura menjerit.
Naura Qiesya resah. Percutian yang disangka bakal indah di bumi Korea, menjadi tragis gara-gara kehadiran merekaberdua. Lebih menambah keributan bila masing-masing menyuarakan cinta yang tersemat di jiwa.

"Laluan kita lalu tadi tu, namanya ‘the maple lane of true love’." – Imran Hariz.