Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Thursday 16 December 2021

Ekspresi Cinta Dareem Dzikri ~ Cik Tet

(SEM & SS) RM34.00 > RM33.00

Tya Zaznira... 
Kesalahan terbesarnya adalah jatuh cinta dengan si duda anak satu yang dingin, muka ketat dan ego. Terutamanya dengan kaum hawa. Apa saja Tya sanggup lakukan demi menarik perhatian Dareem. Tapi sayang, sebelah mata pun Dareem tak sudi nak pandang. 

“Saya nak awak tahu... hati saya dah ada pemiliknya. Dah tak ada ruang untuk orang lain.” - Dareem Dzikri 

Kecewa yang bukan sedikit telah membuatkan Tya nekad berhenti kerja. Membawa diri yang terluka dengan kebodohan sendiri. Orang tak sudi, dia yang terhegeh-hegeh. 

Dareem Dzikri... Walau mulut berkata benci, namun hatinya huru-hara di saat Tya tiada di depan mata. Lantas Tya dijejaki. Sayangnya Tya bakal menjadi milik Ku Ayim. Tapi, takkan Dareem nak lepaskan cinta hatinya ke tangan orang lain? Tya hanya milik dia! 

“Saya tak sanggup kehilangan awak, Tya.” - Dareem Dzikri 
“Saya bakal berkahwin tak lama lagi.” - Tya Zaznira 
“Awak sepatutnya menjadi milik saya.” - Dareem Dzikri 

Apabila Dareem buat perangai, Tya pula yang pening kepala. Hatinya memang milik Dareem. Cintanya hanya untuk Dareem. Tapi bagaimana pula dengan Ku Ayim? “Saya janji akan bahagiakan awak sehingga ke akhir nafas saya. Bahagia awak adalah nadi cinta saya.” - Ku Ayim