ULAT BUKU SEMUA... HARGA HEBAT!!

ULAT BUKU / BOOKWORM / BOOKADDICT SEMUA...
Jom dapatkan BUKU dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj kurier MINIMUM...

Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Thursday, 14 February 2019

Yang Tertulis Untuk Kita ~ Azura Rasiddin

(SEM & SS) RM30.00 > RM26.40

Setelah lima tahun melarikan diri ke Barcelona, Heidry pulang ke tanah air untuk menyelamatkan kafe arwah mummynya. Kepulangannya memberi seribu satu erti kepada seseorang. Seseorang yang menanti selamata tujuh tahun. Lepis tepat lagi, tujuh tahun lapan bulan sepuluh hari.

"So, maknanya selama ni kau bukan tak nak fikir pasal kahwin sebab takut bakal sami kau tu tak boleh terima Hafiy, tapi sebab kau tengah tunggu lifetime crush kau?" - Erin

Bila lifetime crush Farha kembali ke Sunshine Cafe, Farha mula cemas. Cemas dan teruja. Hubungan sebagai majikan dan pekerja merapatkan mereka. Tanpa Farha sedar, dia sudah terlalu jauh dari zon selamatnya. Perasaannya sudah semakin mendalam dan dia mula mengharapkan sesuatu yang lebih. Lebih daripada perasaan crush.

"Saya suka awak." - Farha

Pada saat rasa itu sudah tidak tertanggung, Farha beranikan diri untuk meluahkan perasaannya walaupun dia tahu dalam hari Heidry hanya da Naura. Namun, luahan cintanya tidak pernah berbalasa.



"Naura tak jadi kahwin dengan abang saya." - Heidry

Dan kata-kata Heidry sudah cukup untuk buat dia faham perasaan lelaki itu terhadapnya. Kawan. Hanya sekadar kawan. Naura masih bertakhta dalam hati Heidry. Sejak tujuh tahu yang lalu.

"The best way is... Kahwin dengan saya." - Hilman

Farha dilamar seseorang. Seseorang yang pernah menghancurkan hidup adiknya. Pun begitu, lamaran itu diterima. Alasannya mudah. Demi Hafiy. Demi kebahagiaan anak kecil itu. Tapi bagaimana dengan kebahagiaannya? Mampukan dia menerima lelaki yang dia tidak cinta sebagai suaminya?
 Mampukah rumahtangga yang dibina tanpa rasa cinta kekal selamanya? Adakah ini yang tertulis untuk dirinya?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...