Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Thursday 23 March 2017

Kita Suka Sama Suka ~ Norra Hassan

(SEM & S/S) RM25.00 > RM22.00

Sebelum ini, mereka kenal gitu-gitu sahaja. Tetapi, dek idea gila Yellow yang hendak menguji kasih sayang keluarga, Pepper kena menghadap muka Black sentiasa. Konon untuk membantu Black mencari Yellow yang lari dari rumah. Walhal dia menjadi talam dua muka untuk kawan baiknya itu.

Selama ini, Pepper ingatkan abang Yellow itu jenis lelaki yang skema. Rupanya boleh tahan nakal juga lelaki itu. Patutlah Wafa dan Cattleya angau sakan. Tetapi, Pepper tidak peduli pun dengan minah berdua itu. Yang penting ialah misi dia. Lagi pula di hati Black hanya ada Alisha. Gila kalau dia berharap. Masalahnya nakal Black mula menggoda jiwa dan melemaskan rasa.

Hati, janganlah terpikat kat dia.

Adanya Pepper, Black rasakan yang dunianya kembali berwarna indah tujuh pelangi. Tidak lagi berwarna monokromatik, sekalipun luka kisah cinta yang kecundang masih memalitkan suram pada perasaan. Dalam riuh mengusik kawan baik adiknya itu, hatinya yang terusik tanpa sedar.

Sebuah tragedi, mereka teruji.

Tiada lagi Pepper, sebaliknya kini ada Teja Dahlia yang hilang kesempurnaannya. Tiada lagi Black, berganti Tuah Ubaydah yang ingin membina masa hadapan nan gemilang bersama.